05.03
2020

Digitaliseer en automatiseer uw administratie met Teamleader

In het kmo-landschap komen we vaak gelijkaardige situaties tegen, zaakvoerders hebben het te druk, te veel administratie en te weinig tijd om dit allemaal goed op te volgen.

Klinkt u dit bekend in de oren?

Op zich is het goed dat zaakvoerders veel werk hebben, een teken dat hun zaak goed draait, toch? Als we dan meer in detail gaan kijken, gaat het vaak over volgende zaken:
• Potentiële klanten contacteren;
• Offertes opvolgen;
• Facturen opmaken;
• …

Dit is echter niet de ‘core business’ van de zelfstandige, maar wel een noodzakelijk iets om de zaak draaiend te houden. Vaak blijft dit werk te lang liggen waardoor men klanten verliest of bepaalde zaken vergeet te factureren.

Digitalisering, een redder in nood

Heel vaak worden Word en Excel nog gebruikt als de redder in nood als het op digitalisering aankomt. Word kan gebruikt worden om offertes en facturen in op te maken en Excel voor het nodige calculatiewerk. Het meer gevorderde werk, zoals een klantenbestand bijhouden of de opvolging van offertes, werkt
natuurlijk ook in Excel, maar het kan toch een stuk effi ciënter geregeld worden. Er bestaan namelijk systemen waar u bijna 100% van uw administratie in kan onderbrengen en dat volledig geïntegreerd is. De data wordt overgedragen van offerte naar project tot
factuur. U kan zelfs de betalingen opvolgen door een koppeling met de bank op te zetten. Het grote voordeel? Alles is in één systeem ondergebracht en u heeft meteen een volledig overzicht:
• Offerte opvolgen;
• Laattijdige betaler;
• Nieuwe opportuniteit;
• …

Dit alles zorgt voor snelheid, waardoor de zelfstandige meer tijd heeft voor andere zaken.

Uw oplossing

Teamleader is een eenvoudige software die werk gemakkelijk maakt voor kmo’s, van het eerste klantencontact tot de laatste factuur! Behind Your Business is partner van Teamleader en is erkend om dit soort implementaties uit te voeren.


Kom kennis maken met Teamleader, het kost u slechts 2 uurtjes maar kan u wel veel geld opbrengen! Registreer u meteen voor onze gratis infosessie op woensdag 1 april 2020 door de onderstaande QR-code te scannen. Meer info vindt u op de website:www.behindyourbusiness.be/teamleader.

Heeft u een vraag?

Wij helpen u graag verder!

Sven Vanoirbeek

Zaakvoerder | CIO CLB Group
Contacteer ons
CLB Group
Industrieterrein Kolmen 1085 - 3570 Alken
011 31 23 41
011 31 45 67
Openingsuren

Sociaal Secretariaat
maandag - donderdag: 8u - 12u en 13u - 16u30
vrijdag: 8u - 12u en 13u - 15u

Externe Preventie
maandag - vrijdag: 8u - 12u en 13u - 16u30