Sinds 2004 baat Joeri Déom met veel liefde voor het vak het Hasselts eetcafé De Stroobander uit. Hij kwam zo’n drie jaar geleden nogal toevallig bij CLB Group terecht. Toen zijn contactpersoon bij zijn
vorig sociaal secretariaat de overstap maakte naar CLB Group, besloot Joeri om mee te verhuizen. De juiste beslissing weet Joeri:“Ik leerde CLB Group meteen kennen als een waardevolle en
trouwe partner.”

Joeri prijst de persoonlijke touch die hij steeds opnieuw ervaart in zijn contact met onze diensten: “Je krijgt telkens weer het gevoel dat geen enkele moeite te veel is en ze staan altijd voor je klaar”. Dat CLB Group begaan is met haar klanten, kan de zaakvoerder van De Stroobander alleen maar beamen: “Soms besef je plots dat je iets vergeten bent, of zit je met een vraag. Ik weet dat ik op zo’n momenten altijd terechtkan bij CLB Group. Mijn telefoontjes worden snel én adequaat beantwoord”.

“Duidelijk een organisatie vóór en dóór mensen”
“CLB Group gaat ver voor haar klanten”, vertelt Joeri. “Eén keer per maand komt onze contactpersoon persoonlijk langs om de belangrijkste zaken samen met mij door te nemen. Zo vermijd je niet alleen onduidelijkheden, maar voel je ook die oprechte betrokkenheid die zo kenmerkend is voor CLB Group.” Ook tijdens de groeiperiode van Joeri’s eetcafé voelde hij zich heel goed ondersteund door ons sociaal secretariaat: “Er zijn over de jaren heen behoorlijk wat werknemers bijgekomen in de zaak. Zo’n veranderingen brengen altijd wat stress mee, maar dankzij de goede
opvolging van CLB Group kon ik op beide oren blijven slapen. Hoe hectisch het er hier ook aan toegaat, zij hebben daar altijd alles onder controle (lacht).”

Partner in succesvolle zaakvoering
Wat Joeri nog zoal opvalt aan de dienstverlening van CLB Group? Dat zijn onze inspanningen om steeds kort op de bal te spelen. “De samenwerking met CLB Group verloopt altijd bijzonder vlot”, legt Joeri uit. “Ik herinner me nog dat ik op een bepaald moment vergeten was dat mijn contactpersoon op vakantie was. Nietsvermoedend mailde ik haar een hele resem vragen door. Toch kreeg ik snel antwoord en werden mij alle mogelijke oplossingen aangeboden. Is dat geen service?”. De conclusie van Joeri doet ons blaken van trots: “CLB Group staat niet zomaar aan de zijlijn om dan mee te spelen als het nodig is. Ze geven echt om het succes van je zaak en stellen alles in het werk om je te begeleiden op de – niet altijd evidente – weg daar naartoe. Kan je meer vragen? Ik denk het niet.”

Ludwig Vaes - General Manager Smartlync

"Persoonlijke touch maakt het verschil"

America Clean - Brecht Willemans

“CLB onderscheidt zich van andere sociale secretariaten in hun dienstverlening. De samenwerking verloopt snel, correct, vriendelijk en persoonlijk. Bovendien bieden de medewerkers van CLB een meerwaarde door met ons mee te denken.

 

Ook in hun juridisch eerstelijnsadvies blinken ze uit. Zo nemen ze het opstellen en verzenden van aangetekende brieven naar ons personeel volledig in eigen handen. Wij kunnen dus gerust zijn over een vlotte en correcte afhandeling, terwijl we ons concentreren op onze eigen kerntaken.

 

We kunnen op dezelfde uitstekende dienstverlening terugvallen in hun afdeling Externe Preventie. We werkten samen een absenteïsmebeleid uit en pasten ons arbeidsreglement daarvoor aan. Door regelmatig beroep te doen op een controlegeneesheer daalt de absenteïsmegraad opmerkelijk.”

;
CLB Group
Industrieterrein Kolmen 1085 - 3570 Alken
011 31 23 41
011 31 45 67
Openingsuren

Sociaal Secretariaat
maandag - donderdag: 8u - 12u en 13u - 16u30
vrijdag: 8u - 12u en 13u - 15u

Externe Preventie
maandag - vrijdag: 8u - 12u en 13u - 16u30