Communicatiebureau Idearté is al 15 jaar trouwe klant bij CLB Group en doet momenteel beroep op de afdelingen Sociaal Secretariaat, Verzekeringen en Externe Preventie. “Tijdens onze samenwerking met CLB groeiden we van 4 tot 16 medewerkers”, vertelt zaakvoerder Patricia Robinne. “Met de groeipijnen rekende CLB professioneel af.”

Letterlijk en figuurlijk dichtbij
“Op onze beurt hebben wij ook CLB Group zien groeien”, gaat Patricia verder. “CLB is een goede klant van ons. Wij hebben indertijd zelfs nog hun lanceringsverhaal uitgeschreven. Toen al zag ik veel potentieel in de groep. Hun schitterende evolutie verbaast me dan ook niet. Onze vroege betrokkenheid zorgt tot op vandaag voor
een warme band en samenwerking.” Ook de fysieke nabijheid vindt Patricia best belangrijk: “Wij zitten met Idearté in Sint-Truiden, op een boogscheut van Alken dus. Die kleine afstand geeft mij extra gemoedsrust. Verder is het natuurlijk erg handig dat ze alle diensten onder één dak verzamelen. Doordat CLB zich specialiseert in verschillende niches weet je dat al je dossiers bij de juiste professionals terechtkomen.”


“Samen met CLB Group gegroeid”


CLB als verlengde van Idearté
Bij Idearté ontfermt de office manager zich over alle HR-aangelegenheden. CLB Group fungeert dus als een externe HR-dienst legt Patricia uit: “Zelf zijn we niet altijd op de hoogte van alle mogelijkheden in verband met ons personeel. Welke trajecten bestaan er voor nieuwkomers, hoe kunnen we het voordeligst uitbreiden, hoe pak je het best een ontslag aan, … Op vragen als deze biedt CLB ons elke keer opnieuw deskundige en duidelijke antwoorden. Bovendien reageren hun medewerkers altijd to the point. Zo communiceren wij zelf ook het liefst.”


Snelheidsrecord
Dat CLB Group snel handelt kan Patricia Robinne alleen maar beamen: “In snelheid kan niemand CLB kloppen. Op een dag kregen we bijvoorbeeld vroeger dan gepland een sollicitant over de vloer. Een uur voordat de kandidaat bij ons langskwam, contacteerden we het Sociaal Secretariaat voor een last minute loonberekening. Nog voordat de sollicitant aanbelde kregen we alle nodige info op een schoteltje gepresenteerd. Het zijn zo’n situaties die ons vertrouwen in CLB Group alleen maar doen groeien.”

HUBO/Groep Heeren - Irène Philippe

“Al sinds de start van ons bedrijf zijn we trouwe klant bij het Sociaal Secretariaat van CLB Group. De laatste jaren nemen ze ook ons preventie- en veiligheidsbeleid met succes onder handen. Na al die jaren blijven we erg tevreden met onze keuze voor CLB. De onderlinge communicatie verloopt altijd via dezelfde vertrouwde contactpersonen die ons dossier haast van buiten kennen.

Doordat ze zo goed op de hoogte zijn, kunnen ze ons op elk moment verder helpen met advies op maat. En dat zonder uitzondering op een professionele en klantvriendelijke manier.

De medewerkers van CLB denken ook echt met ons mee. Ze bekijken samen met ons hoe we de zaken zo efficiënt mogelijk kunnen aanpakken.”

Intesa - Dieter Tuybens

"Dankzij de goede samenwerking tussen onze ICT-afdeling en CLB ICT & Hosting en op hun advies, verhuisden we onze servers zonder problemen naar het Proximus datacenter. Die beslissing levert niets dan voordelen op. De enorme flexibiliteit is er een van. We kunnen onze professionele documenten en mails vanop elke locatie veilig raadplegen. Hierdoor moeten onze medewerkers niet iedere dag op kantoor aanwezig zijn.

Een ander voordeel is dat CLB onze servers beheert en kan ingrijpen als er iets fout loopt. Weten dat experts voortdurend voor ons klaar staan, geeft een goed gevoel!"

 

;
CLB Group
Industrieterrein Kolmen 1085 - 3570 Alken
011 31 23 41
011 31 45 67
Openingsuren

Sociaal Secretariaat
maandag - donderdag: 8u - 12u en 13u - 16u30
vrijdag: 8u - 12u en 13u - 15u

Externe Preventie
maandag - vrijdag: 8u - 12u en 12u30 - 16u30