"Stevig uitgebreid zonder groeipijnen"

Zo’n vijftien jaar geleden deed Gemoco (met depots in Bilzen en Heusden-Zolder) voor het eerst beroep op de diensten van CLB Group. Tot op vandaag werkt het bedrijf met ons samen voor de diensten Sociaal Secretariaat, ICT, Medische Controle, Verzekeringen en Externe Preventie. “Goede service staat of valt met een competente dossierbeheerder”, weet Arnaud Moors, afgevaardigd bestuurder bij Gemoco. “En dat zit zeker snor bij CLB Group”.

“Vinger aan de pols”

“We werken al jaren met dezelfde aanspreekpunten bij CLB Group”, gaat Arnaud verder. “Ik hecht daar persoonlijk wel wat belang aan, omdat het gros van onze communicatie toch via deze rechtstreekse contactpersonen of dossierbeheerders verloopt. Om de vinger aan de pols te houden – en dat geldt zowel voor ons als voor CLB Group – lassen we geregeld ook een vergadering op directieniveau in. Als klant krijg je dus voeling met alle lagen binnen het bedrijf.”


"Broodnodig ICT-advies"

Bij ons Sociaal Secretariaat kwam Gemoco pas terecht na een slechte ervaring bij een andere dienstverlener. Op onze ICT-afdeling doet het bedrijf al langer beroep, vertelt Arnaud: “Toen onze onderneming stevig begon te groeien, konden we niet langer zonder extern ICT-advies. CLB Group houdt onze processen om alle inkomende en uitgaande gegevensstromen snel en veilig te verwerken up-todate. Ze adviseerden ons ook om onze data zowel in de cloud als op een interne server te bewaren. Dergelijke waardevolle tips kunnen ons in geval van een technische tegenslag veel problemen besparen.”


“Diensten groeien mee met onze noden”

“Sinds we klant werden bij CLB Group is Gemoco zo’n drie tot vier keer groter geworden”, zegt Arnaud. “Dankzij de doeltreffende opvolging van het Sociaal Secretariaat bleef onze administratie al die tijd volledig op punt. Hetzelfde geldt voor onze samenwerking op vlak van ICT. De afdelingen Externe Preventie en Medische Controle & Advies zorgen er dan weer voor dat we op vlak van veiligheid en hygiëne ten alle tijden in orde blijven.” Ook de forse groei van CLB Group zelf is Arnaud niet ontgaan: “Ondanks haar groei heeft CLB Group totaal niet ingeboet aan kwaliteit en persoonlijke aanpak. Dat verdient volgens mij toch een pluim.”

Alelek - Hein De Bruyn

"Alelek ligt vlak naast CLB op het industriepark van Alken. Zoals dat goede buren betaamt zochten we vrij snel toenadering. Sindsdien is Alelek een tevreden klant. Vooral de persoonlijke betrokkenheid spreekt tot de verbeelding: werkelijk iedereen, van de dames aan de balie tot de eerstelijnsadviseurs en de dossierbeheerders, toont voeling met de klant.

Nooit krijg je een anonieme bediende aan de lijn die zomaar uit de lucht komt vallen. Integendeel, je wordt geholpen door iemand die je dossier kent. Omgekeerd geldt ook: omdat je een gezicht kan plakken op de dienstverlening ontstaat een zekere mate van verbondenheid.

Onze vragen, zowel inzake sociale wetgeving als ICT, worden nauwgezet opgevolgd. Hulpvaardigheid loopt als een rode draad door alle geledingen. CLB is voor ons een perfecte partner."

Alexandra Limage - zaakvoerster Sprint Transport

Ondanks hun stevige groei, ben je bij CLB Group als klant nooit een nummer!

;
CLB Group
Industrieterrein Kolmen 1085 - 3570 Alken
011 31 23 41
011 31 45 67
Openingsuren

Sociaal Secretariaat
maandag - donderdag: 8u - 12u en 13u - 16u30
vrijdag: 8u - 12u en 13u - 15u

Externe Preventie
maandag - vrijdag: 8u - 12u en 13u - 16u30