"Stevig uitgebreid zonder groeipijnen"

Zo’n vijftien jaar geleden deed Gemoco (met depots in Bilzen en Heusden-Zolder) voor het eerst beroep op de diensten van CLB Group. Tot op vandaag werkt het bedrijf met ons samen voor de diensten Sociaal Secretariaat, ICT, Medische Controle, Verzekeringen en Externe Preventie. “Goede service staat of valt met een competente dossierbeheerder”, weet Arnaud Moors, afgevaardigd bestuurder bij Gemoco. “En dat zit zeker snor bij CLB Group”.

“Vinger aan de pols”

“We werken al jaren met dezelfde aanspreekpunten bij CLB Group”, gaat Arnaud verder. “Ik hecht daar persoonlijk wel wat belang aan, omdat het gros van onze communicatie toch via deze rechtstreekse contactpersonen of dossierbeheerders verloopt. Om de vinger aan de pols te houden – en dat geldt zowel voor ons als voor CLB Group – lassen we geregeld ook een vergadering op directieniveau in. Als klant krijg je dus voeling met alle lagen binnen het bedrijf.”


"Broodnodig ICT-advies"

Bij ons Sociaal Secretariaat kwam Gemoco pas terecht na een slechte ervaring bij een andere dienstverlener. Op onze ICT-afdeling doet het bedrijf al langer beroep, vertelt Arnaud: “Toen onze onderneming stevig begon te groeien, konden we niet langer zonder extern ICT-advies. CLB Group houdt onze processen om alle inkomende en uitgaande gegevensstromen snel en veilig te verwerken up-todate. Ze adviseerden ons ook om onze data zowel in de cloud als op een interne server te bewaren. Dergelijke waardevolle tips kunnen ons in geval van een technische tegenslag veel problemen besparen.”


“Diensten groeien mee met onze noden”

“Sinds we klant werden bij CLB Group is Gemoco zo’n drie tot vier keer groter geworden”, zegt Arnaud. “Dankzij de doeltreffende opvolging van het Sociaal Secretariaat bleef onze administratie al die tijd volledig op punt. Hetzelfde geldt voor onze samenwerking op vlak van ICT. De afdelingen Externe Preventie en Medische Controle & Advies zorgen er dan weer voor dat we op vlak van veiligheid en hygiëne ten alle tijden in orde blijven.” Ook de forse groei van CLB Group zelf is Arnaud niet ontgaan: “Ondanks haar groei heeft CLB Group totaal niet ingeboet aan kwaliteit en persoonlijke aanpak. Dat verdient volgens mij toch een pluim.”

Intesa - Dieter Tuybens

"Dankzij de goede samenwerking tussen onze ICT-afdeling en CLB ICT & Hosting en op hun advies, verhuisden we onze servers zonder problemen naar het Proximus datacenter. Die beslissing levert niets dan voordelen op. De enorme flexibiliteit is er een van. We kunnen onze professionele documenten en mails vanop elke locatie veilig raadplegen. Hierdoor moeten onze medewerkers niet iedere dag op kantoor aanwezig zijn.

Een ander voordeel is dat CLB onze servers beheert en kan ingrijpen als er iets fout loopt. Weten dat experts voortdurend voor ons klaar staan, geeft een goed gevoel!"

 

Fashion Point - Luc Kumpen

“Wij zijn al enkele jaren klant bij CLB Group. De samenwerking verloopt meer dan optimaal. Vooral de snelheid waarmee hun medewerkers reageren blijft me verbazen. Of we hen nu een eenvoudige vraag of een complex juridisch vraagstuk voorleggen, het antwoord volgt zo goed als onmiddellijk.

Op die manier ontstond er al snel een vertrouwensband. We weten dat CLB altijd voor ons klaar staat met een professionele begeleiding, en dat geeft een gerust gevoel.”

;
CLB Group
Industrieterrein Kolmen 1085 - 3570 Alken
011 31 23 41
011 31 45 67
Openingsuren

Sociaal Secretariaat
maandag - donderdag: 8u - 12u en 13u - 16u30
vrijdag: 8u - 12u en 13u - 15u

Externe Preventie
maandag - vrijdag: 8u - 12u en 13u - 16u30