Groep Hendrickx, een groupage transportbedrijf dat dagelijks meer dan 1000 zendingen in de hele Benelux verzorgt, is al bijna dertig jaar klant bij CLB Group. Het bedrijf doet een beroep op de diensten ‘Sociaal Secretariaat’ en ‘Medische Controle en Advies’. “Een goede samenwerking is gebaseerd op vertrouwen”, zegt zaakvoerder Eric Hendrickx. “Zolang ik me kan herinneren heb ik dezelfde dossierbeheerder. Die kent mij en mijn bedrijf door en door, waardoor we als een hecht team samenwerken.”

Het puur zakelijke overstijgen

“We zijn een klant van het eerste uur”, vertelt Eric Hendrickx. “Wij waren een jong bedrijf, CLB Group was dat ook. Hierdoor was er onmiddellijk een direct en persoonlijk contact. Het is vooral die persoonlijke aanpak van CLB Group die ik vandaag nog altijd heel erg apprecieer. Zelf probeer ik met mijn klanten steeds een oprecht contact te hebben. Je moet – zeker met vaste klanten – het puur zakelijk overstijgen. Mijn dossierbeheerder bij CLB Group is in de loop der jaren echt een vriend geworden. Een half woord is voor hem vaak voldoende om in te schatten wat ik nodig heb.”

Betrouwbare partner

Groep Hendrickx is vandaag geen starter meer, maar een complex en zeer goed uitgebouwd familiebedrijf. “Gelukkig voor ons is CLB Group mee gegroeid en geëvolueerd”, lacht Eric Hendrickx. “Het Sociale Secretariaat is een betrouwbare partner, die al onze administratieve noden en vragen correct en snel opvolgt. Met behulp van de dienst Medische Controle en Advies bouwen we een doordacht aanwezigheidsbeleid uit. En dat alles steeds met een persoonlijke touch.”

Tandje bij

“Wanneer je op bezoek gaat in het kantoor in Alken, is het onthaal altijd joviaal en zeer vriendelijk”, weet Eric Hendrickx. “Ook mailtjes en telefoontjes krijgen gepaste aandacht. En wanneer nodig – bij een moeilijk of gevoelig dossier – steekt je contactpersoon of een gespecialiseerde medewerker met plezier een tandje bij. Het is elke keer opnieuw een plezier om vast te stellen dat CLB Group ondanks haar groei niets heeft ingeboet aan kwaliteit en engagement.”

Intesa - Dieter Tuybens

"Dankzij de goede samenwerking tussen onze ICT-afdeling en CLB ICT & Hosting en op hun advies, verhuisden we onze servers zonder problemen naar het Proximus datacenter. Die beslissing levert niets dan voordelen op. De enorme flexibiliteit is er een van. We kunnen onze professionele documenten en mails vanop elke locatie veilig raadplegen. Hierdoor moeten onze medewerkers niet iedere dag op kantoor aanwezig zijn.

Een ander voordeel is dat CLB onze servers beheert en kan ingrijpen als er iets fout loopt. Weten dat experts voortdurend voor ons klaar staan, geeft een goed gevoel!"

 

Alk Reizen - Geert Gaens

“We werken al geruime tijd samen met CLB, van toen ze nog een klein bedrijfje waren. Toch zijn ze erin geslaagd om het persoonlijk contact te behouden. Onze vaste contactpersoon is erg vlot bereikbaar. En in andere gevallen behandelt een van haar collega’s onze vraag onmiddellijk. Op die manier moet je eigenlijk nooit langer dan 24 uur wachten op een gefundeerd antwoord.

Alle medewerkers van CLB Group kennen de wetgeving op hun duimpje. Naar ons toe verwoorden ze die ingewikkelde materie klaar en duidelijk. Zo geraken wij niet verstrengeld in het kluwen van regels en voorschriften, en verliezen we geen tijd met wat buiten onze core business ligt.”

;
CLB Group
Industrieterrein Kolmen 1085 - 3570 Alken
011 31 23 41
011 31 45 67
Openingsuren

Sociaal Secretariaat
maandag - donderdag: 8u - 12u en 13u - 16u30
vrijdag: 8u - 12u en 13u - 15u

Externe Preventie
maandag - vrijdag: 8u - 12u en 13u - 16u30