SB Heedfeld werkt sinds 2010 samen met CLB Group. Ze maken gebruik van de diensten Sociaal Secretariaat, ICT en Externe Preventie. “Na al die jaren samenwerking én de sterke groei van CLB Group, zijn we nog steeds onder de indruk van de persoonlijke aanpak”, zegt Renilde Colla, bestuurder bij SB Heedfeld uit Riemst. “Onze contactpersonen zijn perfect op de hoogte van het reilen en zeilen binnen ons bedrijf en reageren telkens snel en accuraat op onze vragen.”

Vlekkeloze verhuis

Studiebureel Heedfeld is een bureau gespecialiseerd in het ontwerpen van technische installaties voor gebouwen. “We kwamen bij CLB Group terecht omdat we op zoek waren naar een partner met ervaring in de begeleiding van kmo’s”, vertelt Renilde Colla. “CLB Group biedt ons een volledig pakket van diensten aan en verzekert snelle assistentie bij problemen. Wij zijn de jongste jaren als bedrijf ook stevig gegroeid en daarom verhuisden we naar een grotere locatie. Samen met CLB ICT & Hosting hebben we deze verhuis technisch perfect voorbereid, waardoor de hele procedure vlekkeloos verlopen is en geen kostbare tijd verloren ging.”

Goede service

Omwille van de goede samenwerking maakte SB Heedfeld snel de overstap naar het Sociaal Secretariaat van CLB Group en ondertussen maakt het bedrijf ook gebruik van de dienst Externe Preventie. “Zowel wij als CLB Group zijn sterk gegroeid”, weet Renilde Colla. “Toch zijn we nog steeds geen nummer. Elk contact verloopt hartelijk en iedereen is altijd even vriendelijk. De communicatie met de verschillende afdelingen loopt perfect, vragen worden altijd snel beantwoord en problemen gezwind opgelost. Goede service staat of valt met competente dossierbeheerders en die hebben ze absoluut.”

Alelek - Hein De Bruyn

"Alelek ligt vlak naast CLB op het industriepark van Alken. Zoals dat goede buren betaamt zochten we vrij snel toenadering. Sindsdien is Alelek een tevreden klant. Vooral de persoonlijke betrokkenheid spreekt tot de verbeelding: werkelijk iedereen, van de dames aan de balie tot de eerstelijnsadviseurs en de dossierbeheerders, toont voeling met de klant.

Nooit krijg je een anonieme bediende aan de lijn die zomaar uit de lucht komt vallen. Integendeel, je wordt geholpen door iemand die je dossier kent. Omgekeerd geldt ook: omdat je een gezicht kan plakken op de dienstverlening ontstaat een zekere mate van verbondenheid.

Onze vragen, zowel inzake sociale wetgeving als ICT, worden nauwgezet opgevolgd. Hulpvaardigheid loopt als een rode draad door alle geledingen. CLB is voor ons een perfecte partner."

Arnaud Moors - Afgevaardigd bestuurder Gemoco

 “Goede service staat of valt met een competente dossierbeheerder”

;
CLB Group
Industrieterrein Kolmen 1085 - 3570 Alken
011 31 23 41
011 31 45 67
Openingsuren

Sociaal Secretariaat
maandag - donderdag: 8u - 12u en 13u - 16u30
vrijdag: 8u - 12u en 13u - 15u

Externe Preventie
maandag - vrijdag: 8u - 12u en 13u - 16u30

CLB Verzekeringen is gesloten op vrijdag 2 november 2018.