Phishing
Algemeen
Inhoud
Phishing is hét grootste cybergevaar voor kmo’s. De schade bij bedrijven door phishing en nepmails wordt elk jaar groter. Hoe kan u uw bedrijf beschermen tegen deze vorm van cybercrime? Aan de hand van theorie en praktijkvoorbeelden krijg je beter zicht op hoe phishing werkt en wat je best doet bij twijfel van een frauduleuze mail. De bedoeling is dat je na de sessie een natuurlijke reactie creëert om malafide berichten te herkennen en hier op een correcte manier kan reageren.
Doelstelling
Na de sessie kan je als gebruiker beter Phishing mails onderscheiden van “gewone” mails en weet je wat te doen bij Phishing mails.
Doelgroep
Ondernemers, leidinggevenden, IT managers, boekhouders, HR, alle werknemers met e-mailadres, … die niet in de valkuil van Phishingmails willen trappen.
Lesgever
Ons team van docenten bestaat uit verschillende vakspecialisten die allen een ruime praktijkervaring kunnen voorleggen.
Locatie
Opleidingen kunnen doorgaan op een door jou gekozen locatie.
Praktijkbenodigdheden
-
Attest
Aanwezigheidsattest
Subsidies & erkenningen
Komt in aanmerking voor kmo-portefeuille - Thema: digitalisering